Wednesday, May 16, 2012

jakun yg teramat sgt..:)

hah...jakun sgt ak rase..nk tau kenapa..??..hhahahhahah
cube korang bygkan,salmost 2 year aku beli fon sony ericson vivaz u5 nie,aku xpernah install any apps or game what so ever..n then perasaan tuk meng install apps tu sume bru dtg sekrg.perasaan yg sgt membuak2..hahhahhahah...bukan ape sbnrnya,aku xminat sgt dgn benda install menginstall nie..ni pom atas bantuan kawan aku,kalau x memg tefon aku nie suci murnie je laa smpai akhir hyt dyee...

ermm..dulu b4 further study kt matriks,aku dpt twrn dip in sains komputerr...ha!!!!!..korg bygkan la kan ape akan jdi pada aku mse tu if aku accpet that offer..mesti tiap2 malam aku tension,mesti tiap2 ari aku nanges,mesti tiap2 mase aku xhidup tennng..sebabnyaa..aku memg xminat sal berkaitan komputer nie..sekarg nie aku tgh tension dgn CLASS UBS N EXAM UBS tuk accounting...   yg aku taw sal komputer nie..maen fb,maen tweet,maen game,n blog..n buat kje2 xber pekdahh..hhahahha..mati la kan idup mcm niee..aku pom xtau npe..hahhahha..tu je nk cter..

p/s: skrg memg stress ngn UBS..sumpah xtipu :(

No comments: